Va fasen???

Vad har hänt med blogg.se hemsidan? Tycker ni det är bra, alltså det nya?? 
Jaja......

Idag började jag 10.00 och slutade 12.30, ganska chill dag! 
Fast inget slår igår, igår började vi nämligen halv tolv och slutade halv ett. Det var riktigt chill!

Idag red jag ut på Shelly (Själv) . Hon var jätte pigg! Har aldrig sett henne så pigg. men det är ju bra ♥
Imon är det skolavslutning för mig. Börjar kvart i tio och slutar innan elva. För vi har ingen lärare imon. Utan vi ska bara dit och titta på när 9:orna slutar. När de ska få diplom och blommor och allt sånt. SEdan efter det funderar jag på att gå ner till centrum och äta sushi. Älskar sushi! OM jag gör det så går jag nog själv, ingen verkar gilla sushi. Men ska i alla fall till stallet imon. 

Kommer komma en bild på min outfit imon, alltså mina skolavslutningskläder. 
Sov så gott! 

Läskig Pebbles!

Tua <3 skriver:

Asså jag tycker den nya designen är as dålig! Man fattar typ inget, inte jag i alla fall.

Jag gillar Sushi juu! <33333 Vi måste göra nåt nån dag <3 Sms:a mig när du ser detta!

Svar: AA, sms;ar dig idag <3 Efter tävlingen. Jag kommer ju upp till Catta och Annie idag :)
Tilda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...