Träning för Charlotte idag då!

Vaknade för c.3 timmar sedan. Gick och la mig hyfsad tid igår. 
Idag blir det hoppträning för Charlotte. Ska öva på och hoppa 90-100 cm banor. Eftersom jag ska tävla L:C och L:B på Lördag, och då måste jag ju öva lite innan. 
Ska inte träna för sen fem. Så jag & mamma ska hitta på lite saker innan det idag. 
Vi pratade om att åka och äta sushi till lunch. Och kanske om vi hinner, åka och handla lite söta blusar till mig (Hehe, de måste vara söta också! Inte fina utan söta ;)
 Men jag tror inte vi hinner det idag, får nog bli en annan dag. 
För igår åt nämligen min mamma & pappa på Sjömagasinet till lunch. och då ville jag också vara med, men jag åkte till stallet då så jag kunde inte. Har ju redan vart där en gång så nu var det ju mammas tur försår ni ;) 
Sjömagasinet är bäst! De har jätte god mat! 
Gå in på deras hemsida vet ja! → http://www.sjomagasinet.se/ 
Gå öven in och titta på deras menyer, visst låter det gott! → http://www.sjomagasinet.se/sv/meny.aspx
Man ska gärna äta 3-rätters. Först sommarbuffén, sedan kungsflundra "Meuniére" med brynt smör, champinjoner, riven pepparrot samt kokt potatis. Och till efterrätt svartvinbärsparfait med myltade bär och rostad vit choklad. 
Det är godare än vad de låter! 
Ha en bra dag så skriver jag senare. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...