Temple Mashallah;Lördag 23 Juni

Asså shiiiiet! Var ska jag börja!? 
Shelly gick så bra idag! Hon var en dröm ♥
Känner att jag börjar hitta lite rätta knappar. Ska se om min lillesyrra kan följa med  till stallet imon och ta kort på mig. Alltså när jag rider.
Men över till passet idag nu då! Så fort jag kortade upp tyglarna började hon redan tugga på bettet. Man måste ha j(ä)kligt mycket innerskänkel på Shelly, nästan bara innerskänkel! Det är då hon fattar vad man vill och börjar jobba. (Vill absolut inte skryta, men skriver detta för mig egna skull för att jag ska kunna gå in och se hur hon gick och så. Så jag bryr mig absolut inte om ni läser detta eller inte. Men det jag ville skriva var att hon trampade under sig ♥ Så hon var verkligen jätte fin. ) 
 

Så nu skriver jag så ni kan se. Fy vad jag känner mig skrytig nu, får dåligt samvete. Jag är så konstig! För jag får jätte dåligt samvete om jag skryter. Kan verkligen inte det.....:S 
Men jaja!! Just nu sitter jag och proppar i mig chips, oneeej jag är inte tjock! ;D 
Kankse skulle ha en tävling här på bloggen om den som gissar exakt rätt vikt på mig. Alltås hur mycket jag väger, eller i alla fall den som är närmast. Man kan ju typ vinna en länkning då. Men har ingen lust och berätta min vikt.....
Har inge problem med det, käms inte över det. Men har bara ingen lust just nu. 
 
Men ha det så bra så länge! PÖÖÖÖSS! ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...