Sorry mcFlurry!

Sorry för att jag inte bloggat på hela dagen + halva dagen igår. 
Men jag berättar om ridpasset igår. Jag & Tua skrittade upp till ridskolan som tog en halvtimma....
Och så red vi där uppe i paddocken i en halvtimma kanske. Och sedan skrittade vi hem igen och det tog en halvtimma ungefär. Så vi red i ungefär 1 ½ timma ungefär. Shelly var väldigt seg i paddocken. Men annars tyckte jag att hon trampade på bra. Lyssnade på min hand. 
Sedan när vi kom tillbaks till Annie´s stall så bestämde jag och Tua att vi skulle sova över. Så då sovde vi över hos Tua, vi la oss inte förrän vid 03.00 , KUL! ;D 
Nä men vi var faktiskt på flum humör. Vi låg och skratta hela tiden coh pratade lite gamla goda tider vettni! ♥ 
Och sen på morgonen så åkte vi till stallet. Och så var vi där och red. SHHIT! Vilket härligt pass vi hade idag! 
Berättar om passet idag lite senare i ett inlägg. För om jag ska skriva om det blir detta inlägget jätte långt, och då blir det jobbigt och läsa. Så det är i alla fall därför jag inte bloggat. 
Ha det så bra så länge. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...