Rubriken kommer jag på någon annan gång.

Visste inte vad jag skulle skriva i rubriken så skrev (Rubriken kommer jag på någon annan gång.)

Vet inte om ni inte riktigt ser när jag skriver i rubriken, eftersom den är "kurvig stil" Men om ni inte gör det så skriv en kommentar så ska jag hitta på något som kan ändra på det :)

Men sk snart till skolan, börjar 10.00.
Och slutar ??? ingen aning!
Men det är ju idag Camille, Emilia och ev.Anna ska sova över hos mig.
Varför jag skriver ev.Anna(eventuellt=ev.) är för att hon har inte svarat om hon kan. Men hoppas hon kan i alla fall. Vi kommer ha jätte mysigt! ❤

Dagens failbild? Värt och skicka in till ponnysanning ?? ⬇⬇⬇⬇⬇⬇


Tua skriver:

Ja! gör de vettja <33

TeamGrys skriver:

Kicka gärna in på våran blogg och delta i veckans blogg! :D

Direkt länk ; http://teamgrys.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...