Nu får jag ta och skärpa mig!

Usel bloggning från mig!
Men det ända jag gör på dagarna är och vara i stallet. Var i stallet i 5 timmar idag, vilket är väldigt lite timmar för mig.
Red i alla fall ut med Annie och Mikkan. Vi skrittade mest, lite galopp och lite trav då och då. Men mest skritt. Eftersom Annie red Selma som har haft(har??) lite problem med sina ben. Så hon fick ta det lite försiktigt. Shelly kändes pigg och framåt.
Efter ridturen tittade jag på när Tua red Valentine i paddocken. Jag tycker det såg bra ut, men Tua tyckte han var lite springig och så. Hon gjorde lite galoppombyten, en del blev riktigt snygga om jag får säga det själv!
Den tråkiga nyheten som inte är tråkig längre var att Shelly hade en lös sko igår. Men hovslagaren kom idag och fixade det, så jag kunde rida. Och det var ju tur.
Tog lite bilder på Annies söta kattungar. De kommer ut lite senare. Och för en gångs skull tog jag kort på min outfit som jag hade idag. Det kommer också snart :)
Ha det så bra så länge.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...