Ni kommer aldrig och fatta ❤

Hur mycket jag saknar min älskade Cymro! Det var han som lärde mig rida, utan honom hade jag inte vart någonting. Han lärde mig något väldigt viktigt. Att alla hästar är olika, att han inte var som andra hästar, han var speciell ❤
Just nu när jag sitter och skriver detta gråter jag, jag skojar inte. Ni får tycka vad ni vill om mig jag bryr mig inte. Jag sitter faktiskt och stor grinar :( ❤
Ni fattar inte vilken ponny har var! Helt fantastisk ❤
Jag tänker på honom hela tiden. Har aldrig känt så för en häst tidigare. Såklart jag älskar Shelly osv. Men med Cymro är det något speciellt. Önska jag var lite mer "rutinerad" när jag red honom. Då hade allt suttit perfekt ❤
Det är han som gör att jag kan rida vilken ponny som helst idag (Haha, överdriiiv!) Nästan vilken ponny som helst i alla fall.
Till Cymro:
Jag älskar dig så otroligt mycket och kommer för alltid och göra det. Jag lovar och komma och hälsa på dig någon dag i sommar ❤ Kanske får jag rida dig en gång till, det skulle betyda guld för mig! Jag har aldrig riktigt haft någon "högsta önskan" men jag har kommit på det nu. Min högsta önskan är och få tillbaka dig! Att du ska vara bara MIN ponny ❤
Tror inte jag orkar skriva mer nu. Hela Ipaden är blöt av tårar, ser ingenting för tårarna är ivägen.
Men Cymro du ska veta en sak!
Jag finns och kommer alltid och finnas i ditt hjärta! Tänker på sig varje dag ❤ Hoppas på att du ska bli min ❤❤❤
JAG ÄLSKAR DIG!


axelina skriver:

fint skrivet Tilda! lille Cymro...! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...