Imon ♥

Ska jag äta lunch med en kompis som heter Sandra, tror det blir sushi. För jag älskar sushi och de gör hon meed! ♥
Haha veeet, åt sushi i igår xD Men man tröttnar aldrig på det! 
Eller förresten vet en jätte bra resturang som man kan äta både sushi och kina mat, mums! ♥

Men godnatti, detta blir kanske sista inlägget för ikväll, får se. Men godnatt ♥

Emma skriver:

Hej, allt bra med dig? Vad ska du göra i sommar? :)

Emma skriver:

sv: Åh vad glad jag blir, och kul att du tyckte om min text + design. Självklart ska jag rida i sommar, resa, bada, sola och umgås med vänner. Ha kul bara :D Bytheway, du och din ponny är jättefina tillsammans! ha en bra dag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...