Hej era små sötnosar ♥

Idag red jag ut med Annie och min lillesyrra Lovisa. Lovisa fick nämligen låna TinTin och rida ut på. 
Så Annie visade mig en jätte rolig väg! Den var i alla fall bra och galoppera o trava på :D Så vi racade på. Haha, och det hände en jätte rolig sak! Shelly älskar vatten, eller hon brukar aldrig vara fjantig med det. 
Men vi kom till en liten bäck, Destiny gick över den. Och sen var det min tur. Shelly gillar ju vatten så jag trodde inte det var någon fara. Men det var någotning med den bäcken som hon inte gillade. Så först tvekade hon , och sedan tog hon världens hopp över. Inte att hon hoppade över lite lätt. Utan flera meter upp ur luften. 
Haha, tror hon trodde det fanns en krokodil i vattnet. Eller att hon skulle skunka/drunkna/halka om hon gick rakt i bäcken xD 
Men jaja ♥ 
Var i stallet i 5 timmar idag, riktigt mysigt! 
Nä, ska nog lägga mig framför soffan och chille dilla ! Ha det så bra så länge! 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...