Godmorgon :))

Idag är det en helt vanlig Torsdag. Ska till stallet (Var där igår med)
Ni kanske kommer ihåg att jag sa och visade på bild på Shellys sår. Hon har ju ont i det, men hon är absolut inte halt.
Igår provade jag och bara skritta ut med Emma & Spotty i en halvtimma. Och det gick bra, hon var pigg efter att ha stått i 6 dagar! Jag och Emma såg en räv inne i skogen som bara var 2 meter ifrån oss. Shelly och Spotty reagerade nog inte, tror inte de såg den ;)
Men idag ska jag prova och trava lite grann. Provade det igår, men då markerade hon lite. Men det är bara för att hon har ont i såret för det sitter precis i karleden. Ni vet när de sitter precis i väcket där hon tar upp hoven. (Hur ska jag förklara!?)
Jaja, för er som fattar så är ni nog genier eller nåt sånt. Jag förstår er som inte fattar ;D
Men ha en bra Torsdag! ❤


Clara skriver:

Tror jag fatta, så det betyder att jag är ett geni? :D

gryyymt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...