Förlåt ♥

För usel bloggning idag. 
Men haft fullt upp, har ju ätit lunch och sedan åkt till stallet och ridit i ösregnet + putsat allt inför imon då jag ska tävla.
Så upp vid halv sju och åka till stallet vid sju. Sedan lasta vid kvart över åtta och åka till tävlingen. 
Tävlingen ska hållas vid GHSK (Göteborg Hästsportklubb) så om någon vill dit och fota titta på mig så är nu hjärtligt välkomna ;) 
Imon ska jag hoppa en L:C (90 cm) & en L:B (100 cm) 
Får se om jag hoppar L:B eller inte. Ska se hur hon känns på L:C, för det kommer nämligen vara första gången jag tävlar L:B imon då. Det kommer bli kul! 
Men ska upp vid halv sju (alltså om 7 timmar....) Så godnatt!
Kommer skriva efter tävlingen hur det gick :) 
Önska mig lycka till! ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...