Dagens hopp pass ♥

Idag var Shelly som en DRÖM! ♥
Min lillesyrra filmade lite när jag hoppade. Lägger kanske ut någon video sen. 
Men först körde vi lite "dressyr", känna igenom henne så hon är varm och uppvärmd till när man ska hoppa. Gick riktigt fint, lyssnade på mina hjälper. 
Sedan när vi började hoppa så hade vi ett bra flyt hela banan. Hon kändes riktigt fin. Det var inte så lätt och hoppa heller när nästan hela paddocken simmade i vatten. Eller det var inte så jätte farligt. Men lite blött var det allt! Men det gick bra, Shelly tyckte det var kul och plaska lite! 
Till sist hoppade jag en bana på 90-100 cm som jag ville. Vi övade även snäva svängar osv. Hon kändes riktigt fin då med! 
Så ett lyckat ridpass idag måste jag säga! 
Filmen kommer ut lite senare, måste fixa lite med den först. 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...