Annie

Hejsan ! 
Idag efter tävlingen flyttade vi ner till Annie´s gård. 
Så nu står Shelly i Valentines box. Och hon är jätte glad! Den boxen är verkligen jätte stor! Kan ta lite bilder imon på stallet inomhus och så. Så ni får se hur stort, ljust och fint stall Annie har (avundsjuk tjej här!) 


Hade även tänkt och skriva lite mer om min vardag, när jag är med mina kompisar och lite så. 
Skriver ju bara om hästar hela tiden.... Men min vardag handlar om hästar. Hela mitt liv består av hästar. 
Men ska skriva lite mer här på bloggen om det vanliga livet. Inte bara om hästar, om ni fattar ;) 
Skulle ni uppskatta det? 
Jaja, kan i alla fall börja med och berätta vad jag gör nu. 
Just ni tittar jag på TV. Ett program om Swedish House Maffia på kanal 2. Så nu sitter jag och min pappa och diggar till. Kul! ;D 
Ha det bäst i alla fall! 
(Jäklar vilken cool musik de gör! Älakar dem) Riktigt skönt och stå och digga till !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...