Uteritt med Annie & Nora

Idag red jag ut med Annie och Nora. 
Vi red väl kanske i en timma. Först red vi upp till Börjesgården och sedan genom skogen till Gårdaliden, Och sen ner till reningsverket och hoppade över massor vatten pölar, jätte mysigt! 
Vi galopperade rätt mycket som var riktigt bra för Shellys kondition.
Vi hade väldigt roligt i alla fall, mycket flum och skratt ;) Och Shelly är visst otrogen, hon blev även kär i Petsson idag. Och hon är redan förälskad i Tim (Mikkans häst), så hon har allvarliga problem med sitt kärleksliv. Imon ser planerna ut så att jag ska hoppa lite i Annie's paddock. Liten blandning mellan markarbete och hoppning hade jag tänkt förstår ni. Har inte vart världens bästa uppdatering idag, SorryMcFlurry för det! Men nu ska jag ha lite Fredagsmys, chips med dipp blir det! :)

Johanna skriver:

super fin häst du har! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...