OMFG! Jag dööööör ! Justin Bieber in My heart!

Minhälsade kompis Camille har fixat biljetter till mig, Emilia och hon då till Justin Biebers konser som är nästa år den 22 april! 
Och hon har fixat biljetter nära scen. Jag kommer börja stor gråta när jag ser honom!!! 
Någon mer som ska dit? 
Förresten han ska hållas till i Stockholm, Globen. Och biljetterna tog slut på 41 minuter! Måste endå vara rekord för hela stora Globen! 
Älskat dig Justin Bieber ! <3 
Någon som haft lika tur som mig och fått biljetter som ska dit? Känner flerastycken som ska dit.
Waaaaahhh jag döööör, okej nu måste jag sluta skriva för ska gråta lite nu ;D 
 

Erika skriver:

sv
Okej :)
då är den i sina bästa år då med andra ord.
man säger ju att de är i sina bästa år när de är kring 10 och upp mot 15-16 år. :)

Sofie skriver:

Sv: Ellerhur! Det är dessutom en ungponny det handlar om, så vi gör oss säkra igen på ruta ett innan vi går upp på de lite högre klasserna igen :)

Daniela skriver:

Fin ponny du har! :D
Vilken ras?

bakfickeryttarna skriver:

Sv: Ja, hoppas hon sköter isg fint och taggar till :D

Fin häst! ^^

Kram

matilda skriver:

haha verkar som om alla ska dit xD


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...