Mot Marstrand!

Nu sitter jag i bilen och är påväg till Marstrand. Vi ska dit och äta lite glass och titta runt i detta fina väder!
Hmm.....Undrar när jag ska åka till stallet idag..
Får se om jag låter henne vila idag, ganska skönt för henne och vila två dagar i rad. Jag får se hur jag gör.
Min stora syster kommer inte förrän senare ikväll, hon måste jobba först.
Och hon frågade om jag kunde sitta barnvakt åt lilla Hugo när min storasyster och hennes kille går ut och äter. Och det är ju klart att Moster Tilda passar sin storasystera son! :D
Lilla gubben! Han är jätte söt!


Långt inlägg det blev, hade bara tänkt och berätta att jag skulle till Marstrand....
Men ska ta många bilder från Marstrand, det är säkert jätte fint där! :)
Men vi hörs lite senare!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...