Min dag idag ♥

Min dag kommer bli lite annorlunda. 
Ska inte ut till stallet förrän vid 4. Så får väl hitta på något och göra så länge. Kanske bada? Eller förresten det är nog lite kallt. 
Får se vad det blir i alla fall. 
För idag ska nämligen en tjej som heter Michan rida Shelly. Hon har sagt för ganska länge sen att hon skulle vilja testa lilla ShellyBelly. Och då ska hon få göra det idag, och så ska vi ta en fika också. 
Annie skrev på sin blogg att hon bara hade tänkt och rida ut hela denna veckan. Och då tänkte jag att jag kunde hönga på henne någon dag. För Shelly behlver inte gå något hård pass innan vi åker till Mallis. 
På fredag ska jag i alla fall rida ut med Nora ♥ Eller vi har inte riktigt bestämmt något än. Men hade tänkt och fråga henne nu. 
Ha en bra dag ! ♥
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...