Många inlägg denna kvällen!

Lovisa & jag tog MÅÅNGA bilder idag! 
Och det har hänt massor av roliga saker idag. 
Som till exempel att vi har kört häst & vagn (Destiny var hästen ;) ) 
Och min lillesyrra Lovisa har ridit och hoppat Shelly! Plus att jag har hoppat. 
Sedan så stog Shelly och gjorde massor av failiga miner med tungan så jag tog massor av kort på det. Sammalagt har jag tagit 100 bilder idag xS Inte dåligt det! 
Tog så många fail kort på Shelly så det finns inte, så fick en ideé. Nu när jag åker bort i 10 dagar att det även kommer finnas en failbild varje dag :) 
 
Men nu ska jag och min lillesyrra sjunga "When i held ya" tillsammans och filma det. Kanske lägger upp det på bloggen, vem vet ;) Men vet inte om jag vågar, sjunger inte så bra.....
 

Lovisa skriver:

Du sjunger väl bra men vi kanske borde sjunga em annan låt!?

Axelina skriver:

jo, kom igen Tilda, du sjunger säkert jätte bra!! :-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...