Lite grejer från Hööks också då :)

Hööks hade 50% rabatt på nästan allting i affären, så jag passade på och köpa en röd munkjacka, och så köpte vi broddar till Nathalie. Hade också tänkt och köpa ett par jätte snygga skydd som var 30% rabatt på, men vi ska dit någon gång i veckan igen, och då kanske vi köper de då. Sedan har vi även vart inne på Willys och köpt bland annat tuggummi till mig som jag ska ha på planet. Åker ju om 6 dagar! :-D Och för att slippa på lock för öronen när man flyger upp i luften och landar så tuggar jag tuggummi istället. Och då hjälper det :) Men nu är vi påväg hem. När jag väl kommer hem så ska jag sätta mig ner och fixa med filmerna från tävlingen. Så att både filmen från L:C och L:B kommer upp. Även fast hon rev så lägger jag upp de endå.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...