Jag har världens bästa läsare!

 
(Om man tittar på bilden så ser man ju att jag är lite liten på henne, nu har jag ju inte världens snyggaste sits på bilden men skulle göra något särskilt)
 
Jag har verkligen världens gulligaste läsare. Så fort jag skriver ett sånt inlägg om Shelly så får jag jätte gulliga kommentarer. För absolut inte såna inlägg för att folk ska skriva, nej men du rider jättebra osv. 
Visst om dem menar det så är det väl jätte gulligt av dem. Men de som inte menar det, hatar folk som ljuger. 
Men så ni vet jag skriver inte sina inlägg för att alla ska tycka synd om mig osv. Jag skriver för att jag har lust med det. För att alla skafatta att det inte är och åka häst på Shelly. 
De som har ridit Shelly förstår nog vad jag menar. Tänker på Annie, Tua & Felicia. Även fast ni är jätte snälla och gulliga och inte säger något om att hon är jobbig, så tror jag nog att ni tycker det ;) Jag blir absolut inte ledsen för det, men ni förstår nog att det inte bara är och åka häst. 
Och sedan har ju både Mikkan och Nathalie ridit Shelly. Och Mikkan är ju jätte duktig på och rida! Så det är ju klart att hon går fint för henne, Mikkan som är 17 år (tror jag) och är längre än mig och ridit mycket fler år än vad jag ridit. Så är det ju klart att hon är jätte duktig och rider Shelly jätte fint. Och Nathalie som är 14 år (haha tror jag, har inte så jätte bra koll) 
Nathalie är ju också jätte duktig på och rida och är längre än mig osv. Har aldrig sett hur Shelly går för henne, men hon går säkert fint. Det beror ju mycket på ryttaren också. Men nu ska jag äta glass med jordgubbar, ha det så bra! :)
 

Hanna skriver:

sv: åååh tack :') synd att du inte ska dit - men det kommer väl fler år? ;) ha det så bra utomlands, kram

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Nää, såå jobbig tyckte jag inte att hon var, det lovar jag dig! ;) Hon vart svår, men inte jobbig. Även ifall hon inte går i form direkt, då är hon ju inte "Jobbig". Då är hon svår, en jobbig häst tycker jag är när dom slänger med huvudet, inte lyssnar osv.
fast sen red jag ju henne bara i skritt och ett halvt varv i trav xP

Erika skriver:

Vissa hästar kräver mer än andra.
Åh det är väl på såna man lär sig en hel del på.
Viktigaste är ju att våga ta hjälp av en tränare som förstår o lyssnar på den som rider hästen. :)

Har själv en unghäst som inte direkt är jobbig/svår.
Fast jag skulle nog vilja använda dom orden för att förklara på bästa sätt.

Men hon är hon och de går jobba bort, men det kommer ta tid. :)

Kämpa på du..
De kommer säkert lösa sig.

hur gammal är din häst?

Ellen skriver:

Din blogg är jätte fin! Gulliga bilder :)
Fin header också! Vill ha sådär fina saker till
min häst ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...