JAAA!!

STORT grattis till Sara Algotsson som tog OS silver i Fälttävlan! 

Sveriges första Silver i OS! 

Hon hade fått guld om hon inte rivit sista hindret, vet inte om ni tittade när hon hoppade. Men shiiiet vad spännande det var! Jag höll andan hela tiden under hennes ritt, gud vad jag var nervös. Vet inte varför, det var ju inte jag som red in men var det endå. 

Nu väntar vi bara på ärovarvet! Sen blir det Hööks och stallet och eventuellt ska jag klippa Shelly idag. Om det går bra för Tua's mamma att vi åker och hämtar deras klippare. 

Ja, jag ska klippa Shelly, om ni undrar. Och jag kan faktiskt klippa, det är JÄTTE lätt! Lättare än vad man tror. Har redan klippt Shelly en gång innan.

Kommer ta före och efter bilder, det lovar jag! :D 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...