Gooodmorning!

Vaknade halv sju idag, inte så där jätte kul....
En rolig sak är att Mollie kommer imon! Så det kommer inte vara jätte bra uppdatering från Måndag-Torsdag, eftersom Mollie är här. Hon åker från Söderälje i Stockholm enda ner hit för och träffas, och så sitter jag och bloggar hela dagarna, det är ju inte så jätte kul.
Hon kommer hänga  med mig till stallet, och rida. Hon har också en egen ponny, en c-ponny.
Ska se om jag kanske kan låna TinTin någon dag, om inte Tilde ska ha honom förstås, så kankse jag och Mollie kan rida ut någon dag. Att hon tar Shelly då, men vi får se hur det blir med det.
Idag ska jag i alla fall städa lite på mitt rum och sedan åka till stallet. Antingen rider jag upp till  ridskolan och rider i deras paddock, eller så rider jag ut, får se hur jag gör.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...