Godnatt!

Inte för att jag ska sova men, säger godnatt endå! 
Funderar på om jag ska ta bort denna bloggen och bara satsa på min och Mollie's blogg. Men jag vet inte. 
Vad tycker ni? 
Idag åkte Mollie hem, vid tolv tiden ungefär. Jätte tråkigt! Eftersom vi bor 5 timmar ifrån varann! :(
Uppdateringen kommer inte hålla så bra i några dagar till. Eftersom min storesyrra, hennes kille och deras bebis ska komma imon på kvällen. Och har inte träffat min storesyrra på jätte länge, och då vill jag ju umgås med henne. Plus att hon nästan precis fick en liten kille som heter Hugo, han är bara 1 ½. 
Men ska verkligen försöka uppdatera så bra jag kan. 
Shelly vilade idag ♥ 
 

Axelina skriver:

Nej, jag tycker att du ska ha kvar din blogg! Din blogg är den bästa "lilla" bloggen som jag läser! :DD


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...