Godmorgon

Vaknade 7 idag, inte vad jag väntat mig, eftersom jag gick och la mig vid 1. 
 
I alla fall , imon åker jag till Mallorca, min syster kommer väl idag och "tar över huset" 
Är ju borta i tio dagar så kommer hem den 17 JulI sent på kvällen, så börjar väl blogga på Onsdagen den 18 Juli. 
Hade först tänkt att bloggen skulle få en liten paus medans jag är borta i solen och badar för fullt. 
Men det ändrade sig rätt så snabbt. 
Har tänkt ut massor av bra inlägg. Fast det kommer nog bara vara 1 inlägg om dagen, kanske 2. Så ni får inte glömma och titta till en då. Fast alla är ju tidsinställda. Som ni säkert redan fattat ;) 
Och när jag kommer hem kommer det visas mycket bilder här på bloggen från Mallis. KulKul! 
Kommer även be Sophie fixa en ny design + header till mig. Har redan planerat hur jag vill ha det. Har aldrig riktigt gillat designen som jag har, valde lite konstiga bilder. Och så är det kul och byta, tycker jag. 
Men designen var väl snygg så, men inte tillräckligt ;)
 
Girlpoweeeer!! (Detta var bara en liten Clear Round på 80 cm, Råda Ridklubb) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...