Är det bara jag som vill ha längre sommarlov?

Försöker tänka bort tanken om att skolan börjar snart. Men det är svårt, om några få dagar är det redan augusti! 
Varför går tiden så fort!?

Har bestämt mig för att ta skolan på allvar nu, inte för att jag gjort det tidigare men endå. 
Ska verkligen vara jätte duktig i skolan och få bra betyg. Eftersom jag börjar med betyg nu i 7:an. 
Inte riktigt klokt, JAH BÖRJAR 7:an! Jag kan själv inte fatta det, helt sjukt! 
Men över till betygen, jo jag ska verkligen plugga som en galning, och vara jättenoga med mitt skolarbete. Verkligen hänga med på lektionerna och anteckna osv. 
Sen behöver jag ju inte få A (det högsta) i mina betyg, för det är nästan omöjligt. Men i alla fall B! 
Usch jag har fobi för betyg! Hatar verkligen det! 


Haha, det var ett väldigt speciellt inlägg ni fick läsa. Handlade inte så mycket om er precis. Egentligen hade ni inte behövt veta det. Men jag skriver det för att jag ska komma ihåg det, att efter 7:an leta upp detta inlägget och se vad jag skrev och se mina resultat. 
 
♥TILDA♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...