37 saker du kanske inte visste om mig!

1.Jag har nästan aldrig smink på sommarlovet, men i skolan har jag det varje dag

 

2.Jag gillar inte och rida när andra ser på, men gör det endå

 

3.Jag hatar och bada hemma i Sverige, men utomlands går det bra

 

4.Jag är rädd för botten på sjöar/hav

 

5.Jag vågar inte simma ut så långt i sjöar och hav för då tror jag att det ska komma en haj

 

6.Jag har aldrig åkt AtmosFear på Liseberg, och kommer nog aldrig och göra det

 

7.Jag hatar och svälja en tablett (medicin) 

 

8.Jag gillar inte plockgodis så mycket

 

9.Jag gillar och ha mitt rum städat

 

10.Jag var jätte läss på Wordfeud förut, men har börjat gilla det igen, KONSTIGT!

 

11.Jag älskar frukost! Verkligen det bästa som finns

 

12.Jag suger på engelska

 

13.Varje kväll när jag ska sova räknar jag ut hur många timmar jag kommer sova(gäller på skoldagar)

 

14.Jag måste sova minst 9-10 timmar per natt för att orka skolan (gäller skolan här med)

 

15.Jag har världens bästa tålamod, gillar och sitta och pilla på saker och göra det bra. 

 

16.Jag älskar och shoppa!

 

17.Jag är både morgonpigg och en nattuggla

 

18.Jag kan alla låtar på NRJ, eller kan i alla fall sjunga med på dem

 

19.Jag är gluten allergisk, SKIT JOBBIGT! 

 

20.Jag har fortfarande kvar mitt gosedjur Ior som min storesyrra gav mig när jag föddes, man kan väl säga att han är liiite utsliten! ;) 

 

21.Jag bryr mig om hur jag ser ut, vill ha snygga kläder, perfekt hår osv. 

 

22.Jag älskar och hopptävla!

 

23.Jag känner mig rätt kort i skolan, eftersom alla tjejer i min klass är 170 cm och jag bara 155 cm.....

 

24.Min favoritfärg är grön, och har alltid vart

 

25.Min favorit klädaffär är GinaTricot

 

26.Jag ÄLSKAR Justin Bieber

 

27.Jag har haft hål i öronen, men tog ut de efter ett tag. Och nu ångrar jag mig! 

 

28.Jag fyller år på julafton, och när jag säger det till någon så tror de knappt mig. Eller så säger de direkt att "gud vad tråkigt" Rätt jobbigt! Jag kan väl inte hjälpa att jag föddes när jag föddes!?

 

29.När jag var liten var jag JÄTTE blyg, den blygheten börjar komma bort nu. Jag brukar tänka bort den tanken om att vara blyg. 

 

30.Mitt riktiga namn är Matilda, men jag tycker inte om det så jag säger att jag heter Tilda. Och alla kallar mig Tilda :D 

 

31.Jag älskar att blogga!

 

32.Jag älskar att fota, men har tyvärr ingen "riktigt" kamera, som en systemkamera eller nåt sånt

 

33.Man kan nästan säga att jag har ridit i hela mitt liv, när min mamma var gravid och hade mig i magen så red hon sin häst endå. Har ven massor av kort hemma på när jag rider när jag är 1, 2, 3,4,5 osv.

 

34.Jag har världens bästa vänner och världens bästa bästis!

 

35.Jag vill jätte gärna färga mitt hår till mörkare brun, men mamma säger att det sliter på håret. Och jag vill absolut inte slita på mitt hår! 

 

36.Jag har världens snällaste ponny, och det säger jag bara inte utan jag menar det verkligen! 

 

37.När jag säger att jag har en storasyster så är det många som säger "Vaa!! Har du en storasyster! Det visste inte jag" Men det är nog för att hon har flyttat hemifrån och är 22 år.

 


Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Hmm ,känner igen mig på ganska många punkter faktiskt , haha xD

Hanna skriver:

Jag hade INGEN aning om att du hette Matilda!! :o


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...