Svar till Therese

Från Therese:Kommer ihåg lilla my hon stog ju på Annasridcenter ett tag och jag rider där.
Hon var en liten bus tjej red henne några gånger.
Cymro verkade vara jätte snäll och förstår att du blev ledsen kommer ihåg när du skulle rida bbarbacka på en lektion.
Haha ville bara slänga in en liten kommentar...

Svar: Ja, saknar tiden med Lilla My! Hon var precis som du skrev, en busig tjej. 
Men så otroligt go & snäll. Hon var riktigt rolig att rida! 
Haha, du har bra minne du. För jag kommer inte ens ihåg att jag har ridit med på en lektion, och att jag red barbacka.. ;) 
Gick det bra för mig eller gick det inte bra? XD 
Tack för kommentaren! Riktigt roligt att få kommentarer :D 
 
Här får ni några bilder på min äälskling! 

Anonym skriver:

Hur får du dina inlägg att bli så intressanta?? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...