Suuuuur -.-

Satt precis och gjorde värsta  långa inlägget fullt med filmer och bilder + text. Om allt från början när vi köpte Shelly.
1. Presentation av dig och hästen/hästarna Ni vet, skulle ju börja med den idag. 
 
Men när jag sitter och skriver det och nästan är klar. Så raderas allting! Sååå arg!!

Alla filmer jag lagt in. Och ni fattar inte hur lång tid detta har tagit mig. Jag har suttit och skrivit ner 1 år med Shelly i ett inlägg. Allt som vi gjort tillsammans. Vår utveckling, och allting!
 
Hoppas det är okej om jag hoppar över 1:an idag. Och börjar på 2:an och fortsätter. 
Så får jag väl skriva om det inlägget någon dag när jag har tid. 
Hinner inte nu, tyvär. Ska lägga mig. Men vi hörs! Godnatt :)))


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...