Morgoninlägg

Godmorgon alla fina!
 

Jag ska alldeles strax pallra mig iväg till stallet tillsammans med mamma & lillesyrran. 
Ska hoppträna för Charlotte. Hon hade nämligen dressyrträningar igår och hoppträningar idag. Är ju med på båda.
Lovisa ska fota mig idag när jag hoppar :) Hon gjorde nämligen inte det igår på dressyren. Men idag hänger hon på! 
Hoppas vi får hoppa lite höjd och längd ;) Måste öva, öva, övaa med ShellyBelly. Hoppas passet sitter perfekt idag och att Shelly är pigg och framåt. Vilket hon alltid är i hoppning. Men att hon är extra taggad!
 
 Nu måste vi åka. Ska träna vid 11. Kommer ladda upp och redigera alla bilder ikväll. Så de kommer väl komma ut ikväll. Eller ev. imorgon. Eftersom vid fyra ska jag iväg till släkten och äta julbord, myys!
 
Vi hörs helt enkelt lite senare!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...