Mina julklappar pt.2

Från lillesyrran:

Träningströja, som jag kan ha på friidrotten. Men funderar på om jag ska ha den som vanlig tröja istället, den är så mysig! xd 
 
Från min moster:
Jeans från GinaTricot
Nagelkit, allt som är på bilden var i denna kiten då. 
Långt halsband
Nagelpensel, en liten spetsig pensel. Så man kan göra massor av fina möster på naglarna. 
Sketchblok, massor av papper som är perfekta för att sketcha på. Ni vet såhär hårda, riktiga papper ;)
 
Från pappas bror:
Presentkort på Börjes, 500 kr
 
Från Anders:
Det är ballonger man skickar uppp i luften på nyår. Man tänder först ett ljus inuti dem, och sen skickar man upp dem i luften :) Riktigt fina!
 
Sedan så spelade vi julklappsspelet, och då vann jag detta:
Små ficklampr, perfekt till stallet då jag ska gå ut med den där jäkla höpåsen i mörkret på baksidan där det inte finns någon lampa! 
Huvudkliare, nä jag vet inte vad det heter. Men ni vet en sån man tar i hårbotten o så ryser man i hela kroppen ;)
HAHA xd Roliga moustacher som ni kommer se mycket här i bloggen. Då de är extremt kul och ha med en moustache på en fin bild ;D 
The Body Shop, små grejer. ÄLSKAR sånt! Och de luktar jättegott! 
 
Det var allt jag fick i julklapp. Eller nåja, ska få fler imorgon av min gammel moster och lite fler av min mormor :)
Får väl ta och fota allt jag fick i födelsedagspresent också ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tua Westerlund skriver:

och din systemkamera också ;)

EMILIAguld skriver:

Haha, fick med en sån nagel pensel:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...