Mål & planer

Godmorgon kanske är lite fel att säga nu.....
Men då får det bli en blandning mellan god förmiddag & god eftermiddag. 
 

Hej på er! Dagens planer ser ut följande. 
Åka till stallet. Åka till stallet var det ja, ingenting mer. Om inte mami tänkt ut något. 
Om jag inte ska göra något mer än att åka till stallet, ska jag gå ut en sväng och ta vägen förbi min kompis Emilia, så att hon får sina fiiiina julklappar. 
Men över till stallet. Kameran hänger på. Kanske till o med Lovisa hänger på? Kameran har hängt på varje dag nu till stallet, sen jag fick den. 
Och jag känner mig så duktig förstår ni. 
Jag läser miljontals bloggar som skriver att de har vart och fotat i stallet, och att bilderna kommer upp så fort de är redigerade och klara.
Och så en månad efter så kommer det ett inlägg med att, här är bilderna som jag har redigerat och fixat nu.
Jag bara, bitch please ;) Jag åker till stallet, klickar 200 bilder. Åker hem och laddar över dem till datorn. Redigerar dem, och så wooaalla. Så är de färdiga, och jag kan lägga ut dem när som helst. 
Lata människor det finna här i världen. 
 
Juste, jag kom på att jag skrev mål i rubriken. Jag har nämligen satt upp nya mål inför sommaren. De är riktigt grymma!
Vi kan ta dem i nästa inlägg. 
Bild från igår
Blekt face man fick då. Jag kunde ha redigerat det. Men jag vill stå för hur jag ser ut. Jag är riktigt blek på vintern, förstår ni ;)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...