Känner mig speciell

Jag känner mig väldigt speciell på många sätt.
Här är två stycken exempel.

•Jag fyller år på Julafton, om 3 dagar

•Det är redan dag 2 på mitt jullov. Många slutade igår, och några till och med idag.
Men vi på min skola slutade redan i Onsdags! Och vi har precis lika långt som alla andra. Vi börjar den 8:onde Januari, har jag för mig.

Det känns ganska chill, och läsa andras bloggar som fick sitt jullov idag, jag bara HA HA! Mitt jullov har redan varat i hela två dagar.
Nä, jag skojade bara lite med er. Så rå är jag inte ;) Det var bara lite morgon-skojj!
Ska alldeles strax sätta mig ner och kolla på en fiilm. Och bara myysa!
Måste även tala om att statistiken ligger på topp nu, härligt härligt! Och det bara strömmar in kommentarer. Nåja, kanske överdrev med strömmar dock.
Men mejlen bara rasar in. Det är alltså folk därute som sitter och skriver in tips till mig vad jag kan blogga om. Det känns rätt så härligt. Nåja, kanske inte rasar in dock, haha! Men några mejl har man ju allt fått. Och det står massor av bra saker i dem. Som jag ska ta och göra här på bloggen så småningom.

Vi hörs!




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...