Deepshit?

Många tvåbenta där ute tror att "deepshit inlägg" är lååånga inlägg, instängda & mörka feelings, men svaret är nej. Ett deepshit är ett åsikts inlägg med, mörka (om man vill det) känslor. Man beskriver något och försöker förmedla det på rätt sätt.

Det finns absolut ingen lag på att ett deepshit måste handla om sina känslor. Nejnej. Jag publicerar detta i kategorin deepshit. För nu berättar jag om mina åskiter.

Deepshit är något man vill säga fast i text. Man kan skiva killer inlägg, åsiktsinlägg eller deepshit då. Deepshit ligger mittemellan åsikt & killer.

Jag använder lite av varje. Ibland lutar det mer mot killer & ibland mer mot åskiter. Men ingen säger att ett deepshit måste vara si eller så.

Läste på någons blogg att deepshit måste va ett långt & deprimerade inlägg men nej. Deepshit är precis vad DU gör det till. Det kan handla om bloggar, killar, hästar, det du gör det till.

Så alla ni där ute som sitter och funderar om ni kan publicera era inlägg i kategorin "deepshit", klart du kan. Ingen kan säga att deepshit måste vara ett inlägg med massor av djupa och kloka ord. Skriv ner vad du tänker på bara!
Hoppas det hjälpte er någorlunda, och kom ihåg. ALLA kan skriva deepshits!
//TildaEdin


Axelina skriver:

Svar: haha, mitt knep är att fjäska, det är bara att vara sådär check och trevlig mot alla lärare! Prova det vettja! ;-) och le mycket är också viktigt! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...