Blogglek 26, 27, 28

Ooopps, har missat bloggleken med hela 3 dagar. Men jag tar igen det nu!
 
26. Någon jag träffar vardagligen

Någon jag träffar vardagligen är min katt Pebbles, min mamma & pappa, lilleyrran och så ShellyBelly. 
Och nu kommer det vara någon som frågar, men du träffar väl inte Shelly varje dag?
Jo, eller nästan. Det kan bero på. Ibland rider ju Emma J henne 1 gång i veckan. Men såfall träffar jag ju Shelly 6 gånger i veckan. Men oftast alla sju. 

27. Hur mina vänner beskriver mig
 
Lite svårt att fråga alla nu, när jag inte träffar dem eftersom det är jullov. 
Men jag frågade några på facebook. Tar bara tre stycken. Frågade några till med de svarade inte på 5 minuter, och då orkar jag inte sitta och vänta ;D 
 
Dina beskriver mig som.....
Bästa, sötaste, finaste, snällaste, snyggaste, omtänksamma, allt kan du skriva för du är verkligen allt
 
Anna beskriver mig som.....
Du e söt, rolig, pålitlig, snäll, vacker, snygg, jätte bra kompis
 
Mollie beskriver mig som.......
Snäll, mysig, rolig

28. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

Om 20 år är jag exakt 33 år. 
Då hoppas jag att jag har 2 barn, ett stort stall med flera, fleera hästar. 
Jag hoppas öven att jag har ett bra jobb och tjänar grymt bra med pengar. Samt min mann ska ha ett bra jobb. 
Jag hoppas även att jag fortsätter tävla. Och tar många lektioner för kända ryttare. Och kommer småningom komma upp till elit nivå ;) 
Jag ska även ha hund, katt och allt sånt. En riktig djurvänn ! :) Och det bästa, jag vill ha en liten shettis eller någon liten "sak" som bara är 70-80 cm i mankhöjd. Fatta vad gulligt. Då ska jag skämma bort den och göra den till en liten rosa nallebjörn, nååå vad guuulligt!! 
 
Mobba inte detta, tack. Det är bara drömmar ♥ 

Caroline Nilsson skriver:

Hej! Just nu har jag en nyårstävling på min blogg där du har chansen att vinna ett hemligt Feelgood-paket, kika gärna in och var med! :)

Direktlänk: http://iamcarro.blogg.se/2012/december/tavling.html


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...