5. Det här är jag bra på & 6. Favoritbilder jag tagit

Eftersom det vart så usel bloggning så kör vi på två stycken idag!
5. Det här är jag bra på
6. Favoritbilder jag tagit

5. Det här är jag bra på:
•Inte ta åt mig, om någon kommenterar/säger något elakt
•Svenska, ämnet i skolan alltså ;) Det är väl det ämnet som jag har bäst betyg på!
• Hoppa höjd, hoppa längd, springa 60m, 100m, 200m, 800m, 1km och så vidare. Alla springgrenar kan jag ju säga för att förenkla det.
•Alltid ha så mjuk hand när jag rider, många tränare säger till o med att jag inte behöver så mjuk hand på Shelly, inget skryt alltså!
• Att vara schysst mot alla jag känner, i stort sätt ;) Nä, men jag går inte runt och snackar skit om folk. Jag kanske påpekar någon kändis som jag stör mig på, men inget skit!
• Att shoppa, jag kan lätt handla upp flera tusen BARA på kläder. Att shoppa är det bästa som finns, det är farligt och skicka med mig en 1000 lapp och tro att det ska vara kvar en hundring, eftersom jag då har handlat upp den ;) Eller det är ju klart om det måste vara kvar en hundring, så är det ju det. Men hoppas att ni förstår vad jag menar :D

Det var allt! Nu kär vi på nästa!
6. Favoritbilder jag tagit
Ni ser dem här nedan!
Det är väldigt mycket, men jag är nöjd med bilderna eftersom de är tagna med min mobilkamera! Har en Xperia Arc!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...