Till Ullared, för första gången!

Mamma och jag har bestämt oss för att åka till Ullared nu. Vi ska bara äta lite sedan åker vi. Får väl se vad jag kommer hem med ;) DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN JAG ÅKER TILL ULLARED, sk bli jätte kul! Hoppas det inte är mycket folk, har ingen lust och stå i kö för och komma in...... Kommer säkert uppdatera på vägen dit. Det gick förresten jätte bra och rida ut. Fast Shelly & Tim blev jätte rädda för några kosor som stog i en hage. Och det värsta var att det var två kalvar, och de trodde ju att vi ville leka. Så de sprang runt där i hagen och följde efter oss. Och Tim flög flera meter upp i luften xD Och när vi väl var förbi så började kosorna mua. Eller vad det nu heter.... Och Tim blev as rädd. Stackarn! Men nu ska jag äta, uppdaterar mer seeeen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...