Temple Mashallah's pass idag

Idag fick min mamma rida henne.
Tror mamma sk rida henne imon också, tror jag. Eller så rider jag ut imon.
Egentligen skulle ju jag rida idag, men jag tyckte Shelly kändes alldeles för jobbig! Kände att det behövde sitta upp en lite tyngre ryttare som kan sitta till och verkligen säga till henne. Eller hur man nu ska förklara det.
På Hööks så köpte jag en skoppa som man tar mat med(om man typ ska ta havre, så tar man med en skroppa xD) Och sedan så hämtade jag mitt nya broderade schabrak, blev riktigt fint tycker jag :) Prov red med det idag.
Och så fick jag ett par nya vinter skor. HÖÖKS har väldigt mycket rea nu! De har halva rea priset!
Men nu ska jag gå och lägga mig, puss!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...