Taga simtest imon då...NOT!

Japp, imon ska jag ha simtest i en iskall sjö! Fattar ni! Vi ska bada på morgonen, regnet. Det kommer vara som högst 15 grader i sjön! Usch, hatar min skola!
Någon som är sugen på och hänga med, och bada imon klockan 08.00 på morgonen? Nä, just det.
Usch, fy blä!
Jag kommer dö! Om jag ens SKA vara med på det där simtestet. Förra året gjorde vi likadant. Och mer än halva klassen blev riktigt sjuka! Någon blev så sjuk så den fick äta medicin och allt, för och bli bra.....
Jag har lust och bara slänga ur massor av ord just nu, men jag lugnar ner mig lite. Och så får jag tänka de orden i huvudet ;) De är nog inte så lämpliga här!
Plus att jag är såååå rädd för sjöar. Jag hatar och bada! Jag badar bara i simhallar och utomlands. Aldrig att jag skulle hoppa i en mörk sjö full med gäddor och annat skit som imorgon! Ska ta kort på sjön så ni får se hur mörk den är. Den är verkligen kol-svart!
Men som sagt jag har inte badat på hela sommaren här hemma i Sverige. Jag får panik i en sån sjö, jag hatar det. Jag vill bara upp direkt!
Kommer komma ett till inlägg alldeles strax, måste ju berätta hur det gick på träningen! :)
Så håll utkik!

P.S Vill tillbaka till Mallorca, då vi hade eget hus och en alldeles egen pool (se nedan) Den kunde jag bada hur mycket som helst i. Det var ALDRIG mindre än 20 grader. Utan det var 26-27 grader varenda dag, åå vad jag vill tillbaka!!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...