Sorry, men jag kan inte hjälpa att jag fick min migrän...

Japp som ni ser i rubriken (Sorrry, men kan inte hjälpa att jag fick min migrän...) 
Igår kväll, eller igår eftermiddag var det. Då fick jag min jobbiga migrän igen... USCH!
Ska försöka förklara hur jag känner det, lite svårt. Och ni kankse tycker det är konstigt men jaja...
 
Jo först börjar det med att det blir lite svart för ögonen, eller jag ser inte lika bra. (Sa ju att ni inte skulle fatta något) 
Men i alla fall, jag ser ju lite grann, men det gör liksom ont när jag tittar. Det liksom svartnar lite.....
Och efter det har höllt på ett tag så kommer världens spräng huvudvärk. Det kommer direkt, inte det att jag får lite ont i huvudet och sen blir det värre och värre... Utan jag får spräng huvudvärk direkt!
Och då när man får den huvudvärken så vill man bara gå och lägga sig direkt. Lägga sig i ett tyst mörkt rum där det inte finns något ljud. Det är så som det känns.
Och så brukar jag må lite illa också efter en stund. Och så spyr jag oftast, minst 1 gång och så är det typ bra.....
Och ja jag spydde igår också....MYSIGT! 
Fast den migränen jag hade igår är nog lite speciell, har fortfarande lite ont i huvudet. Konstigt! 
 
Men får se hur mycket uppdatering det blir idag, idag orkar jag i alla fall blogga. Har nog bara vanlig löjlig huvudvärk just nu.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...