SORRRY!

För att jag inte bloggat på hela långa dagen. Men har spenderat min dag i Stan, Lisenerg & stallet. 
 
Som ni kanske vet så var jag med mina kompisar Camille & Emilia idag. Först tog jag & Emilia bussen in till stan och mötte Camille där. Eller vi möttes vid Kungsportsplatsen. 
Och så gick vi in i Nordstan och in på Åhlens. Köpte ett vitt nagellack. Har 37 nagellack nu, yeeeey! 
Efter att vi vart inne på Åhlens så gick vi till Espresso House, jag tog en Frapino i smaken vanilj. Det är min favorit! ;) Den är god i choklad också! 
Men i alla fall, efter att vi fikat en stund tog vi bussen till Liseberg och gick där i 6 timmar. 
ÅKTE ATMOSFEAR & UPPSWINGET FÖR FÖRSTA GÅGEN, STOLT! ;) 

Uppswinget var inte alls läskig! Den kittlades inte ens i magen :(
Men shiiiet! Atmosfear! Det var det roligaste jag har åkt i hela mitt liv! Min nya favorit! Shit vad rolig den var! Det är ju som stora Fritt Fall. Man åker upp 120 m i luften, och när man kommer upp dit så kommer det en skylt och så står det: Ångrar du dig? 
Och precis när man hunnit läsa klart vad det står så åker man ner. Och på 3 sekunder är man nere XD 
Fan vad jag ångrade mig däruppe. Men efteråt var jag skit glad att jag åkt den. Och nu vill jag bara åka mer o mer!
Och sen på eftermiddagen så hängde även Camille & Emilia med till stallet. Alla vi tre red ut i skogen, och turades om och rida. Båda tvp har ridit i några år men har slutat. De tyckte det var JÄTTE roligt! 
 
Så det var min dag. Kom hem vid nio och har nu duschat och så. Och nu ska jag gå och lägga mig. 
Men ni kanske förstår varför jag inte bloggat idag? Haft fullt upp heeela dagen!
 
Men ni får sova så gott så hörs vi imon ♥ ;)
 
P:S Om det är någon som vill hitta på något imon så är det bara och skicka ett sms! Kommer nog vara ensam....... Och om det är någon som vill gå på Liseberg med mig någon dag så är det också bara och skicka ett sms, jag åker ju ALLT på Liseberg nu, förstår ni ;D Hahaha......
 

TuaW skriver:

JAG VILL!!! <33


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...