Mitt schema!

Tänkte dela med mig av mitt dåliga schema nu som jag ska ha i 7:an. DET SUGER! 

Tar bara tiderna nu då. 
Måndag:
9.20-15.45 
 
Tisdag:
08.10-14.55 
 
Onsdag:
09.20-16.00
 
Torsdag: 
09.20-14.25
 
Fredag:
08.15-13.50 
 

Som sagt, det siger vekligen. Fast det är lite bättre än vad de var i 6:an, för i 6:an gick jag till 16.00 varje dag.... 
Men jag fattar inte, som på Onsdagen & Torsdagen. VARFÖR BÖRJA SÅ SENT!? Visst det är jätte skönt med sovmorgon, men om jag hade fått välja själv så hade jag valt och börja tidigare & sluta tidigare. 
INTE börja senare och sluta senare! Usch! 
Jaja, får väl se hur det går med stallet.... Inte lätt och få ihop det. 
 

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Men det är ju skönt att sova ut NÅGON dag! :D Själv börjar jag åtta varje dag = att jag måste gå upp klockan sex varje dag!
Fast sen slutar jag mellan 2 och 3 varje dag! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...