Lite saker jag köpte på Hööks idag!

Köpte bara lite smått, nödvändiga grejer. Ska även köpa ett rött schabrak som jag broddera mitt namn på. Hoppas det blir snyggt!
Men det jag köpte var:
 
En flätkit, perfekt när man ska göra knoppar inför en tävling. Man sätter den runt midjan och så har man sax, kam och snoddar i. Så slipper man stå och ha snoddarna i munnen, eller på fingrarna och så. Riktigt smart! Och det som var bra var att man fick med allt som är på bilden


Och så köpte jag även Skimmel schampo, för min gamla tog slut. Hade nämligen tänkt och bada och klippa Shelly imon. Ska även schamponera henne innan tävlingen


 
Och sist så köpte jag puts tvål, köpte den här burken denna gången. Har alltid kört med den andra vita. Men ville testa något nytt så tog denna. Provade och smörja med denna idag, och gillade den inte alls så mycket..... Det bara kletade sig, i fortsätningen kommer jag nog köpa den vita istället! 
 
 
 
Bästa puts tvålen någonsin! ↓
 
 
 

TuaW skriver:

Ja, erkänn. Den Vita är bäst!! <33


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...