Liseberg!

Idag efter skolan (13.50) så bestämde sig jag och Emilia att vi skulle åka till Liseberg. Och de gjorde vi!
Så vid halv tre så satt vi på bussen på väg till Korsvägen (Bra information)
Vi har vart där sammanlagt 4-5 timmars ungefär.
Vi åkte AtmosFear 7 gånger. Och Uppswinget 2 gånger. O så vidare..
Älskar AtmosFear! Den är inte alls läskig nu! Jag och Emilia sitter alltid och kommer på olika grejer vi ska göra när den åker ner. Jag brukar alltid sträcka ut benen och armarna i luften, det är en super skön känsla!! Haha!
Någon som vill gå på Liseberg med mig förresten? Är ledig ;)
Och det bästa var att set var nästan ingen kö! Det stog 00.00 på alla attraktioner. Vi stog som högst i kö i 10 minuter. Annars var alla andra från 0 minuter till 5 minuter.
Men nu ska jag proppa i mig chips, ha de!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...