Jag, Tua & Dina

Har suttit och redigerat 114 bilder frpn klockan 08.00 imorse till nu. Och äntligen är jag klar! 
Kommer inte lägga ut alla 114 bilderna på en och samma inlägg, utan kommer sprida ut det lite. 
Men här kommer i alla fall några ♥ Och snälla, MOBBA INTE! Tack!
 
Tua's skor! ↑
Tua egopixar sig själv ;) 
Jag & Dina ♥ ↓
Alla tre på samma kort. Längst åt vänster är Dina, imitten är det Tua och åt höger är det jag ♥↓
Tua & Jag ♥ ↓
 

Som ni ser så var alltihopa bara egopix. Eller kanske inte bara, några var normala. Men de här fotona tog vi när vi var ute och gick. Men en än gång, mobba inte! 

Vi hade bara lite kul, och roade oss med och egopixa sönder min mobil xD 
 
 
 
 
 
 

TuaW skriver:

Hahaha snygga vi e! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...