Hmm...

Statistiken har inte vart världs bäst idag.....
Just nu ligger den på 52 :/ 
 
Men det är bara och kämpa på och ta nya tag imorgon. 
Fast om jag ska vara helt ärlig så bryr jag mig inte om hur många som läser min blogg. Jag kommer aldrig bli någon super bloggerska, det bara är så. 
Men blir riktigt glad för alla läsare jag har endå! ♥
Riktigt kul och se hur många som vill läsa om just MIG. Om lill jag som inte alls är ute på höga klasser i hoppning. Men samtidigt satsar jag ju inte så mycket som jag tar till exempel Axelinahon tävlar ju faktiskt SM och satsar på de hon gör. Och det gör ju inte jag på samma sätt ;) 
Hoppas det var okej Ackie att jag tog ditt namn som exempel! ;D 

Axelina skriver:

Jaaaa, då! Det var fullt okej! ;-) :D

Andrine & Olivia skriver:

Bloglovinbyte? :D

Hilda skriver:

Bara älskar din design!!! :)
Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...