HejHej ♥

Nu kommer statistiken ligga på topp igen! 
 
Har nyss vart i stallet, longerade Shelly idag. 
Var med Dina till halv fem idag innan mamma då kom och hämtade mig och skjytsade ut mig till stallet. 
Tua åkte hem lite tidigare, vid halv två ungefär. 
Men vi har i alla fall haft det jätte kul! 
Och Dina blev glad för min present, gav henne ett mobilskal (hon har en Iphone 4S!!) Och ett armband :)
 
Imon börjar min mamma jobba, pappa har redan börjat jobba för 1 vecka sedan. Så hela denna veckan blir jag själv hemma. Riktigt tråkigt!
Får väl hitta på något med lite kompisar! :)
 
Men nu ska jag spela Sims 3 ;) Haha, har blivit helt beroende av det! Älskar och bygga husen, och sköta om simmarna är inte alls så kul. Det är bara jobbigt. Men och bygga hus! As kul! ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...