Dagens markarbete

Hm, man kan väl inte säga att det var världens bästa pass .....
I början så var hon såååå fin! Riktigt nöjd med henne!
Redan när jag skrittade fram så kändes hon så fin, hon var jätte pigg och framåt.
Hon lyssnade bra för skänkeln och så. Efter ett tag inne i manegen så gick jag ut till paddocken. Och red lite där, men då började det spöregna.....
Så då gick jag in till manegen igen, och tog fram lite markarbete. Usch vad jag red dåligt, och jag menar det! Flaxade runt som bara den, och sen var det lite jobbigt och rida där i manegen, för det var en som red runt som en gaalning ;)
Nä, men är både nöjd och missnöjd med passet.
Men vi tar nya tag imorgon och så hoppas vi att det går bättre :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...