Dagens ponny ❤

Är!:

Kenwoods Cymro min gamla hyrhäst som jag saknar sååååå otroligt mycket ! ❤
Men ägaren heter i alla fall Beata.

Cymro som han kallas är 10 år, alltså född 2002.
En söt liten B-ponny.
Ras: Welsh

Lärde mig massor på Cymro ❤ En riktig läromästare, fast ändå svårriden.
Men han är den bästa ponnyn jag har ridit. Förlåt Shelly men han var mycket bättre och rida än dig ;D Haha, nä då. Men Cymro var bäst. Ville alltid göra sitt bästa i alla lägen, även riktigt kelig i boxen. Super snäll!
Saknar honom så otroligt mycket!!

Här kommer lite bilder: Det är jag som rider honom på bilderna. Och varför det är några bilder på när jag rider dressyr var för att han var ganska dum och hoppa då, och då frågade ägaren om jag ville rida en L:C på honom. Och ja det ville jag ju. Men jag är en hopp-människa och han är en hopp-ponny. Dressyr kan man träna men skulle inte vilja tävla i det ;))

 


Nora Bertilsson skriver:

Heter inte Cumros ägare Boel? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...