Angående Bohuscupen ❤

Jo jag tycker jag är väldigt snäll nu xP

Ni ska få veta varför.

För en vecka sedan så hände en jätte hemsk sak. Felicia skulle ju vara med i Bohuscupen med Baileys ❤ Men Baileys finns inte kvar mer på denna jord 😢 Men han behöver i alla fall inte lida mer!

Jo, men då kunde inte Felicia vara med i Bohuscupen, väldigt tråkigt! Men jag tyckte det var orättvist! Bara för det som hände så kan inte Felicia vara med. Jag tyckte inte det var okej i alla fall! Men för två dagar sen så fick Felicia en ny hyrponny som har kommit 3:a i GP-PONNYN! (Lyckos dig Felicia ❤)
Och då tänkte jag att jag kunde hoppa över Bohuscupen på Söndag och låta Felicia ta min plats med den ny hyrponnyn. Så jag ska inte vara med och tävla i Bohuscupen. Eller jo inte på Söndag men nästa gång ska jag vara med. Så jag känner att jag är en riktigt bra människa! ;D Så de som ska tävla på Söndag är : Felicia, Annie & Tua ❤❤❤❤
Så får jag vara med nästa gång 😊

Jaa, långt inlägg det blev 😃

Och det var ju bra att jag offrade mig på Söndag och lät Felicia hoppa istället (❤) för jag är ju jätte sjuk nu och har feber och allt. Och man vet ju aldrig om jag r frisk på Söndag heller.
Jo juste, jag skulle egentligen åka till Bohuscupen på Söndag och tävla individuellt, men vi får se om jag är frisk...
Det är ju stilhoppning, skulle gärna vilja vara med på det! Alltså tävla individuellt, för Shelly är grym i stilhoppning. För hon har ett jämnt tempo hela tiden. Lagom fart ;))
Shelly är väll inte världens "tidhoppningsponny" direkt. Det är ju inte så att hon vänder på en 5-öring....
Och hon är ju inte så snabb heller ;)

Men ni får ha en bra Fredag! ❤❤❤

//Tildazblogg.blogg.se 👍

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...